Friday, November 7, 2008

Pagi Yg Gelap, Kini Sudah Terang..




















Haloo3!
SELAMAT DATANG ke blog mangsa-pagisenin.
HAHA, nama blog ni mmg sengaja di pilih begini kerna geng kami laa paling MARKETT dan BAIK PUNYEEE di pepagi isnin yg permai! Blog ini diwujudkan atas perintah bertulis & lisan daripada Pn. Mariati iaitu lecturer bagi Modul Aplikasi Komputer.

Btw, owner blog ini dikuasai secara mutlak oleh ODAH(15DPR08F1019), NAIMA(15DPR08F1022), WAWA(15DPR08F1012), HANIM(15DPR08F1028) EMAN(15DPR08F1025). Kami pelajar sem-1 Diploma in Marketing Studies di Politeknik Sultan Azlan Shah(PSAS). HAHA, bangganyee kami masok sini!
Kami sekeluarga amat mementingkan penampilan. For example, Naima dgn eye-shadownyee (Schmura, nama jek cam murah tp mahal oww!), Odah dgn maskara MAYBELINEnyee (ni bawu cikai jek, blum boombastic punyee), Hanim dgn kasut high-heelnyee (bapak tinggi!!), Wawa dgn baju lip-lapnyeee dan Eman dgn beg ijoww mickey mousenyee (menawan tuwhh)!!

4 comments:

Anonymous said...

KTORANG or KITARO?

Just fly here with smile heart!

mangsa-pagisenin said...

ktorang ah.
kitaro tu penyanyi nippon kan?

Mariati A. Zabidi said...

Dlm ramai2 students DPR yang saya penah ajar, kumpulan awak la students yang BERANI MATI sbb berani melawan ckp saya...

Anyway utk Odah, daripada seorang budak perempuan yang comot, dah bergaya skrg nie dgn eyeshadow n blusher nyea. Naima, well..... yang nie memang maintain melawa daripada hari 1st awak dlm kelas saya. Utk the only guy dlm kump. nie, mmg blur daripada mula2 saya kenal n sampai la skrg. Kak Wawa (sejak bila saya pun jadi coursemate awak pun saya x tau), maintain matured la yea cuma, kalau boleh... jgn la bagi odah 2 buli awak selalu sangat. Tapi utk sorang budak perempuan yang kena tegur hari nie, SORRY.... x ada niat pun cuma awak kena belajar menggunakan tangan n jari kalau nak tunjuk apa2. jgn jadi MALAS

amenks snapper said...

hak3..aiman besh..tapi amin lg besh